Συχνές Ερωτήσεις
Το μόνο που χρειάζεται είναι η συμπλήρωση της αίτησης τηλεφωνικά και ο τελευταίος εκκαθαριστικός λογαριασμός σας. Μπορείτε να μας καλέστε απευθείας στο 215 550 0555 για κάθε ενημέρωση για τη διαδικασία. Δεν απαιτείται καμία αλλαγή στους μετρητές, τεχνική διαδικασία ή επίσκεψη τεχνικού.
Ο όμιλος ΉΡΩΝ παρέχει ηλεκτρικό ρεύμα στο ελληνικό δίκτυο ενέργειας, δηλαδή σε όλη την ηπειρωτική Ελλάδα και στα διασυνδεδεμένα νησιά (Ιόνια νησιά, Σποράδες, Εύβοια, Άνδρος, Τήνος, Θάσος, Κύθηρα, Σαλαμίνα, Αίγινα κ.α.). Καλύπτει επίσης και νησιά που δεν ανήκουν στο διασυνδεδεμένο δίκτυο, όπως η Κρήτη και η Ρόδος.
Για την ολοκλήρωση αλλαγής Προμηθευτή απαιτείται περίπου μία (1) εβδομάδα από την εκπνοή του δικαιώματος υπαναχώρησης από την υπογραφή της Αίτησης/Σύμβασης Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας. Το χρονικό διάστημα εξαρτάται από τις διαδικασίες του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ. Ο ΗΡΩΝ θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για την αμεσότερη διεκπεραίωση του αιτήματος αλλαγής σου.
Επιλέγοντας τον ΗΡΩΝΑ δεν επιβαρύνεσαι επιπλέον με κόστος ενεργοποίησης για την αλλαγή του Προμηθευτή.
Η διαδικασία είναι απλή και εύκολη! Υπογράφεις την Αίτηση/Σύμβαση Προμήθειας προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά, χωρίς φυσικά καμία αλλαγή ή μετατροπή στον μετρητή σου.
Ο όμιλος ΉΡΩΝ προσφέρει λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας, χωρίς κρυφές χρεώσεις, απλά και γρήγορα. Είναι κύριος πάροχος στην Ελληνική αγορά και έχει εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές. Επιπλέον μπορείτε κάθε στιγμή να ελέγχετε τις απώλειες ενέργειας του χώρου σας και να καταναλώνετε την ενέργεια που πραγματικά χρειάζεστε.
Στη περίπτωση της Χαμηλής Τάσης (ΧΤ) οι τιμές είναι καθορισμένες και δημοσιευμένες. Στην περίπτωση της Μέσης Τάσης (ΜΤ) υπολογίζονται κατά περίπτωση.
Η τιμολόγηση είναι μηνιαία και ο εκκαθαριστικός λογαριασμός εκδίδεται σε τετραμηνιαία βάση. Έτσι γνωρίζετε με ακρίβεια το ποσό που δαπανάτε κάθε μήνα, κάτι που σας βοηθά στον προϋπολογισμό των εξόδων σας.
Επιλέγοντας τον ΉΡΩΝ θα λαμβάνετε ένα (1) ενιαίο λογαριασμό όπως και πριν.
Μέσω φυσικού ταχυδρομείου, σε έντυπη μορφή. Εφόσον επιθυμείτε, μπορείτε να λαμβάνετε το λογαριασμό και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) σε αρχείο PDF (e-billing)
Με Πάγια Εντολή, σε οποιαδήποτε Τράπεζα αναγράφεται στο λογαριασμό, σε όλα τα καταστήματα των ΕΛΤΑ, με πιστωτική κάρτα ή και ηλεκτρονικά στο MyΗΡΩΝ.
Ασφαλώς και μπορείς χρησιμοποιώντας την υπηρεσία «Μέτρα Μόνος σου», αφού κάνεις εγγραφή στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα My ΗΡΩΝ. Το χρονικό διάστημα καταχώρησης είναι συγκεκριμένο για κάθε κύκλο τιμολόγησης και θα λαμβάνεις «Έναντι Λογαριασμούς με Ένδειξη Πελάτη».
Η εγγύηση είναι ένα ποσό που προκαταβάλλεται στην εταιρεία ΉΡΩΝ και επιστρέφεται αν διακοπεί ή λήξει η σύμβαση. Έχει στόχο την εξασφάλιση της εταιρεία ΉΡΩΝ και το ύψος της εγγύησης εξαρτάται. Η εγγύηση μπορεί να αναπροσαρμοστεί ανάλογα με τη χρέωση του λογαριασμού σας.
Ασφαλώς! Εάν επιλέξεις στην Αίτησή σου ως τρόπο εξόφλησης των λογαριασμών σου την Πάγια Εντολή Χρέωσης Τραπεζικού λογαριασμού ή Πιστωτικής/Χρεωστικής Κάρτας (VISA, MASTERCARD) και την ενεργοποιήσεις πριν τη λήξη του πρώτου σου Λογαριασμού, τότε δεν χρεώνεσαι καθόλου την εγγύηση/προκαταβολή. Ακόμη όμως και αν δεν είχες επιλέξει τον συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής εξ αρχής και τον επιλέξεις στην πορεία, τότε και πάλι ο ΗΡΩΝ σου επιστρέφει το ποσό της εγγύησης που είχες καταβάλει, με πίστωση του ποσού της εγγύησης στον επόμενο Λογαριασμό από την ημερομηνία της ενεργοποίησης της Πάγιας Εντολής Χρέωσης Τραπεζικού Λογαριασμού ή Πιστωτικής/Χρεωστικής Κάρτας! Και φυσικά με την εξόφληση των Λογαριασμών μέσω Πάγιας Εντολής παίρνεις και 1% επιπλέον έκπτωση στο ανταγωνιστικό σκέλος!
Η εγγύηση επιστρέφεται από τη ΔΕΗ με συμψηφισμό στον τελευταίο λογαριασμό της κατανάλωσής σας.
Δεν μένετε ούτε λεπτό χωρίς ρεύμα διότι η αλλαγή είναι καθαρά λογιστική. Αλλάζουν οι εγγραφές στα αρχεία του Διαχειριστή του Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ) και γίνεται η αλλαγή εκπροσώπησης του πελάτη. Ο ΔΕΔΔΗΕ θα συνεχίσει να είναι υπεύθυνος για την ασφαλή λειτουργία του δικτύου και την αδιάλειπτη τροφοδότησή του.
Σε περίπτωση διακοπής ρεύματος ή βλάβης θα πρέπει να απευθυνθείτε στον ΔΕΔΔΗΕ στο www.deddie.gr.
Την ευθύνη των μετρήσεων για τους μετρητές χαμηλής τάσης την έχει ο ΔΕΔΔΗΕ. Για τη Μέση και Υψηλή Τάση, υπεύθυνος είναι ο Ανεξάρτητος Διαχειριστής Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΑΔΜΗΕ
Η Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη (ΥΔΕ) αποσκοπεί στο να τηρούνται οι κανόνες και η Νομοθεσία που αφορούν τις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις, έτσι ώστε να κατασκευάζονται και να διατηρούνται ασφαλείς και προκειμένου να μειωθούν τα ατυχήματα από το ηλεκτρικό ρεύμα.
Η ΥΔΕ είναι υποχρεωτική βάση Νομοθεσίας καθώς χωρίς αυτήν δεν μπορεί να ηλεκτροδοτηθεί μία νέα εγκατάσταση ή μια παλιά στην οποία έχει διακοπεί η ηλεκτροδότησή της λόγω ανάγκης επανελέγχου.
Την ΥΔΕ συντάσσει ο ηλεκτρολόγος με την οποία δηλώνει ότι η εγκατάσταση που περιγράφεται σε αυτήν:
-Είναι κατασκευασμένη με βάση την ισχύουσα ηλεκτρολογική Νομοθεσία.
-Έχει ελεγχθεί από τον ίδιο τον ηλεκτρολόγο που την υπογράφει.
-Έχει γίνει επανέλεγχος μιας υπάρχουσας εγκατάστασης, για να επιβεβαιώσει επίσης ότι ασφαλής.
-Παραδίδεται η εγκατάσταση από τον ηλεκτρολόγο στον ιδιοκτήτη και του παρέχει την προβλεπόμενη ασφάλεια.
-Η ΥΔΕ κρίνεται απαραίτητη, καθώς ωφελεί στα εξής:
α) Στο να εντοπίζονται και να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους οι ιδιοκτήτες, οι χρήστες αλλά και οι ηλεκτρολόγοι που δεν τηρούν τη νομοθεσία.
β) Στο να αποδίδονται ευθύνες σε περιπτώσεις ατυχημάτων.
Χρειάζεται ανανέωση η ΥΔΕ;
-Υπάρχει νομική υποχρέωση για την ανανέωσή της, είναι υποχρεωτική για αρχικό έλεγχο και επανέλεγχο.
-Ο αρχικός έλεγχος πρέπει να πραγματοποιείται πριν από την πρώτη ηλεκτροδότηση κάθε εγκατάστασης ή μετά από σοβαρή τροποποίησή της.
Ο επανέλεγχος θα πρέπει να διενεργείται σε χρονικά διαστήματα, ανάλογα με την εγκατάσταση:
- Για κατοικίες και ανάλογους χώρους, τουλάχιστον κάθε 14 χρόνια.
- Για κλειστούς επαγγελματικούς χώρους που δεν έχουν εύφλεκτα υλικά, τουλάχιστον κάθε 7 χρόνια.
- Για κλειστούς επαγγελματικούς χώρους με εύφλεκτα υλικά, τουλάχιστον κάθε 2 χρόνια.
- Για χώρους ψυχαγωγίας και συνάθροισης κοινού, τουλάχιστον κάθε 1 χρόνο.
- Για επαγγελματικές εγκαταστάσεις στην ύπαιθρο (πισίνες, μαρίνες, κάμπινγκ) τουλάχιστον κάθε 1 χρόνο και σε περίπτωση διακοπής της ηλεκτροδότησης, πριν από την επανασύνδεση.
- Για όλες τις παραπάνω κατηγορίες εφόσον προκύπτει αλλαγή χρήσης της εγκατάστασης.
- Για όλες τις παραπάνω κατηγορίες εφόσον η εγκατάσταση πληγεί από θεομηνίες (πλημμύρες, σεισμούς).
- Μετά από σοβαρά ατυχήματα ή συμβάντα (πυρκαγιά, ηλεκτροπληξία).
Οι φόροι, οι οποίοι επιβάλλονται στο φυσικό αέριο από την Ελληνική Νομοθεσία, είναι:
-Ανταποδοτικό Τέλος ΡΑΕ: Απόφαση ΡΑΕ 43/2016 – Ισούται με 0,000021505 €/kWh.
-Τέλος Ασφάλειας Εφοδιασμού (ΤΑΕ): ΦΕΚ Β’2536/2014 – Για προστατευόμενους καταναλωτές ισούται με 0,00035 €/kWh.
-Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης (ΕΦΚ): Ν. 3986/2011 – 0,00108 €/kWh.
-Ειδικό Τέλος 0,5%: Ν. 2093/1992 & Ν.2960/2001 – Ισούται με το 0,5% επί του συνόλου των χρεώσεων, των φόρων δυναμικότητας και του ΕΦΚ. Δεν επιβαρύνεται με Φ.Π.Α.
-Φ.Π.Α.: Στη συνολική αξία (χρέωση προμήθειας, μεταφοράς, διανομής, ΤΑΕ, ΕΦΚ και Τέλος ΡΑΕ) επιβάλλεται ΦΠΑ 13%.
Η αλλαγή των μηνιαίων τιμών φυσικού αερίου οφείλεται στο κόστος αγοράς φυσικού αερίου, στο κόστος τελών διανομής και στο κόστος μεταφοράς φυσικού αερίου από το διαχειριστή ΕΣΦΑ.
Η εταιρεία ΉΡΩΝ παρέχει το φυσικό αέριο σε τιμή προμήθειας. Παράλληλα, μετακυλύει κόστη για τη μεταφορά τα οποία είναι ρυθμιζόμενα. Η τιμή βασίζεται στο κόστος προμήθειας αερίου και αναθεωρείται σε μηνιαία βάση. Στην τιμή αυτή προστίθεται η διανομή και η μεταφορά, όπως αυτά εγκρίνονται από τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, καθώς και οι επιβαλλόμενοι φόροι από την Ελληνική Πολιτεία (ΦΠΑ, ΕΦΚ, κλπ.).